scroll_top
facebook LinkedIn
Chci pochválit Mám nápad Chci se informovat Chci si stěžovat


Ostatní položky ceníku

  • 1 Příplatky
    1.1 příplatek za práci v pracovní dny v době od 18 do 22 anebo v době od 06 do 08 hodin plus 10 %
    1.2 příplatek za práci v pracovní dny v době od 22 večer do 06 hodin ráno plus 20 %
    1.3 příplatek za práci o sobotách   plus 30 %
    1.4 příplatek za práci v neděli   plus 50 %
    1.5 příplatek za práci o svátcích   plus 100 %
    1.6 zahájení služby dodavatele více jak 72 hodin po objednání plus 0 %
    1.7 zahájení služby dodavatele od 48 do 72 hodin od objednání plus 50 %
    1.8 zahájení služby dodavatele od 24 do 48 hodin od objednání plus 100 %
    1.9 zahájení služby dodavatele od 2 do 24 hodin od objednání plus 200 %
    1.10 příplatek za lokalitu nejbližší okolí PRAHY, satelitní části jako např.: Průhonice, Jesenice, Dolní Břežany, Černošice, Rudná, Hostivice, Velké přílepy, Roztoky, Klecany, Líbeznice, Hovorčovice, Jenštejn, Šestajovice, Klánovice, Sibřina, Křenice, Čestlice apod. plus á 20 Kč hod
    1.10 příplatek za lokalitu vzdálenější okolí PRAHY, avšak ve Středočeském kraji, jako např.: Mnichovice, Pyšely, Jílové u Prahy, Mníšek p. Brdy, Dobřichovice, Beroun, Kladno, Kralupy n. Vltavou, Neratovice, Brandýs nad Labem, Čelákovice, Úvaly apod. plus á 40 Kč hod
  • 2 Výběrová řízení
    2.1 výběrové řízení na pozici pracovníka poskytujícího Vámi vybranou službu
    2.2 zařídíme tzv. inzertní mix, seženeme libovolný počet kandidátů na požadované pracovní místo
    2.3 základní poplatek administrativní náklady, minimální paušální náklady na zadání inzerce min 1.000,-  
    2.4 min poplatek za každého jednoho kandidáta á 500,-  
    2.5 příklad ceny celkem představení 2 kandidátů k výběru klientovi 2.000,-  
    2.6 příklad ceny celkem představení 3 kandidátů k výběru klientovi 2.500,-  
    2.7 další příklad ceny celkem představení 4 kandidátů k výběru klientovi 3.000,-  
    2.8 ještě jeden příklad ceny celkem představení 5 kandidátů k výběru klientovi 3.500,-  
  • 3 Zprostředkování
    3.1 zprostředkování pracovníka na Vámi vybranou pozici
    3.2 po provedném výpočtu hodin pro stanovení ceny za periodické měsíční poskytování služby, stanovíme CENU za zprostředkování (přenechání) pracovníka úklidu - většinou ve výši 1 až 2 měsíčního paušálu
    3.3 se zárukou 3 měsíců v ceně je 1 výměna pracovníka na přání zákazníka (náhrady v době nemoci jsou samozřejmě mimo tento rámec a bezúplatně) min 8.000,-  
    3.4 se zárukou 6 měsíců v ceně jsou 2 výměny pracovníka na přání zákazníka (náhrady v době nemoci jsou samozřejmě mimo tento rámec a bezúplatně) min 15.000,-  
    3.5 UPOZORNĚNÍ v ceně není zahrnut výběr pracovníků úklidu formou pohovorů z více vhodných kandidátů (zde platí běžné ceny z ceníku dle počtu přizvaných účastníků - viz. 26.1 - 26.8)    
  • 4 Storno poplatky
    4.1 do 72 hodin před plánovanou realizací prokazatelně písemnou formou storno ve výši dále uvedených % z ceny předpokládané výše objednané zakázky 25 %
    4.2 do 48 hodin před plánovanou realizací prokazatelně písemnou formou storno ve výši dále uvedených % z ceny předpokládané výše objednané zakázky 50 %
    4.3 do 24 hodin před plánovanou realizací prokazatelně písemnou formou storno ve výši dále uvedených % z ceny předpokládané výše objednané zakázky 100 %
  • 5 Poplatky za zaslání UPOMÍNKY
    5.1 za každých započatých 14 dnů prodlení jakéhokoli klienta se svou platbou za naše služby jsme oprávněni mu vystavit upomínku platby, upomínka může býti doporučenou poštou, ale postačuje e-mailem
    5.2 I. UPOMÍNKA PLATBY většinou zasílána po 14-ti dnech prodlení klienta s platbou á 200,-  
    5.3 II. UPOMÍNKA PLATBY většinou zasílána po dalších 14-ti dnech prodlení klienta s platbou á 300,-  
    5.4 III. UPOMÍNKA PLATBY = poslední pokus o smír většinou zasílána po 6-ti týdnech prodlení klienta s platbou á 400,-  
    5.5 IV. UPOMÍNKA PLATBY = poslední pokus o smír = PŘEDŽALOBNÍ UPOMÍNKA většinou zasílána po 8 týdnech prodlení klienta s platbou á 500,-  
  • 6 Pojištění firmy
    6.1 pojištění odpovědnosti od počátku podnikání, tj. od 04/2001 až do 02/2014 až do výše 5.000.000,-  
    6.2 pojištění odpovědnosti počínaje datem 06.02.2014 až do výše 20.000.000,- PDFdokument
  • 7 DPH
    7.1 vyšší sazba DPH, účtuje-li služby AGENCY INclean s.r.o., která je plátcem DPH na smlouvy s firmami, resp. se všemi, které si dávají naše služby do nákladů, se vztahuje výše DPH plus 21 %
    7.2 zvýšená sazba DPH, účtuje-li služby AGENCY INclean s.r.o., která je plátcem DPH na smlouvy uzavřené s domácnostmi a SVJ se vztahuje výše DPH plus 15 %
    7.3 společnosti AGENCY INclean home s.r.o. a AGENCY INclean senior s.r.o., nejsou plátci DPH na smlouvy pro fyzické osoby, domácnosti, seniory apod., kteří si nedávají naše služby do nákladů 0 %
  • 8 Platnost ceníku
    8.1 Ceník byl vydán dne 20.04.2014 S platností od 21.04.2014 do odvolání
    8.2 Ceník byl aktualizován dne 31.08.2016 S platností od 01.09.2016 do odvolání